-
1.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:گردشگریاطلاعاتضوابط اخلاقیتوسعهصنعت گردشگریتوسعه گردشگریسنتجامعه
-
2.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (30 صفحه - از 139 تا 168 )
کلیدواژه ها:انگاره مقصد گردشگریفرایند شکل گیری انگاره مقصدمدل در شکل گیری انگاره مقصدویژگی های اثرگذار مقصد در شکل گیری انگاره
-
3.
نویسنده : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 49 تا 80 )
کلیدواژه ها:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
4.
نویسنده : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندی
-
5.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ هاشم زاده، ژاله ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:توسعه ی گردشگریگردشگری موسیقیموسیقی محلیموسیقی آذربایجان (عاشیقلر)گردشگریتوسعه گردشگریجذب گردشگرمقصد
-
6.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی اکتشافیوفاداری الکترونیکیکیفیت الکترونیکی ادراک شدهارزش الکترونیکی ادراک شدهنگرش نسبت به خرید الکترونیکیوفاداری الکترونیکی نگرشیالکترونیکیمشتریاینترنتیوفاداریمشتریانگردشگریوبسایت
-
7.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد