-
1.
نویسنده : Rahmani Doqaruni، Vahid ؛ Yaqubi، Baqer ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2011, Volume 14 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:Communication strategiesTeacher TalkEFL ContextsIranian TeachersEFLCSStrategiesIranianCSs
-
2.
نویسنده : Alavi، Seyed Mohammad ؛ Yaqubi، Baqer ؛ Pourhaji، Mostafa ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:SpaceIRFconversation analysislearner initiationsingle case analysiswait timeExtractEFLAnConversation
-
3.
نویسنده : Yaqubi، Baqer ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2011 - Number 8 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (32 صفحه - از 228 تا 259 )
کلیدواژه ها:Classroom Interactionparticipationconversation analysisteacher questionsunfolding sequencelearning opportunityscaffoldEFLSLALongHoweverExtractQA
-
4.
نویسنده : Marzban، Amir ؛ Yaqubi، Baqer ؛ Qalandari، Mojtaba ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2010 - Number 7 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 121 تا 143 )
کلیدواژه ها:Conversation Analysis FrameworkClassroom InteractionIRF SequencesISRF SequencesIRFThereforeInitiationLL
-
5.
نویسنده : Yaqubi، Baqer ؛ Karimpour، Sedigheh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2013 - Number 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 109 تا 134 )
کلیدواژه ها:understandingClassroom Interactionconversation analysisCheck questionsUnderstanding-Check questionsEFLEFL ClassroomExtractTeacherESLActivityLong
-
6.
نویسنده : Mozaffari، Fatemeh ؛ Yaqubi، Baqer ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2015, Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 93 تا 126 )
کلیدواژه ها:questionclassroom discourseconversation analysislearner initiativeanswer sequenceinteractional practiceEFLIRFQAClassroomEnglishLearner
-
7.
نویسنده : Yaqubi، Baqer ؛ Pourhaji Rokni، Mostafa ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2012 - Number 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 127 تا 161 )
کلیدواژه ها:conversation analysislearner participationlimited waittimeTeachingTeacherIranResearch