-
1.
نویسنده : شیری، اردشیر ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرضایت مشتریکار هیجانیبازیگری عمقیبازیگری سطحیکارکنانهتلرضـایتمشـتریبـاکارمندان
-
2.
تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ شیری، اردشیر ؛ فرجی، الهام ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1396 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیعملکرد کارکنانکار هیجانیصنعت هتلداریفرسودگی هیجانیکارکنانهیجانیهتلبازیگریعملکردکارکنـان