-
1.
نویسنده : Golpour، Farhad ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 247 تا 271 )
کلیدواژه ها:beliefWritten corrective feedbackPracticeTeachersExperience
-
2.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Sioofy، Maryam ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2013 - Number 3 ISC (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:cooperative learningLearning AnxietyComputer-assisted cooperative language learning
-
3.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Taghizadeh، Afshin ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»بهار 1391 - شماره 17 ISC (19 صفحه - از 151 تا 169 )
کلیدواژه ها:مهارتهای بین فردیمهارتهای درون فردیاضطرابهوش هیجانیمدیریت استرسanxietyemotional intelligenceStress Managementinterpersonal skillintrapersonal skillدانشآموزانEFLThe Emotional IntelligenceFemale
-
4.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Abdollahpour، Zeinab ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2010 - Number 6 ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:MultimediaAnnotationGlossMultimedia AnnotationPicture Annotation (Still Pictures)Video Annotation (Dynamic Pictures)Vocabulary LearningTestPost
-
5.
نویسنده : Safaei Asl، Nader ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Language Horizons»Winter 2023, Volume 6 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:Zone of Proximal DevelopmentHeterogeneoushomogeneousgroup-dynamic assessmentmediation type
-
6.
نویسنده : Khooei-Oskooei، Saber ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2021 ,Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:procrastinationclassical grounded theoryDestructive LLPConstructive LLPOvercoming Strategies
-
7.
نویسنده : Hassanzadeh، Leila ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2020, Volume 23 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEngagementself-regulationEnglish AchievementLanguage Mindsets
-
8.
نویسنده : Mahmoudy، Behzad ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 75 تا 95 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyawareness raisingTask performancenarrative taskOral narrativeSemantic fields
-
9.
نویسنده : Abbasi Dogolsara، Shokoufeh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyEFL learnersOral PerformanceTask variation
-
10.
نویسنده : Zamani، Roya ؛ Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها:PerceptionLinguisticsPerformanceTeaching MethodologyEffective