-
1.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریمدیریت ارتباط با مشترینظریه داده بنیادمدل فرایندی
-
2.
نویسنده : فرهنگی، دکتر علی اکبر ؛ حسنقلی پور، دکتر طهمورث ؛ ناطقی پور، بهارک ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیمدیریت ارتباط با مشتریارتباطات بازاریابیمشترکانارتباط یا رابطه
-
3.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقشه شناختیمدل فرایندیبانک های تجاری خصوصینقشهمشتریانمدلارزیابیسنجشارتباط با مشتریان