-
1.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
2.
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
3.
نویسنده : سلیمی، احمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛ گزارشگر : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 594 تا 626 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمزیت رقابتی پایدارتمامیتقابلیتهای بازاریابیهوشمندی کسبوکاریادگیری مستمر سازمانیبازاریابیمدلقابلیتعملکرد برتربنگاهپژوهش
-
4.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 509 تا 528 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
5.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات