-
1.
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 83 تا 96 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
2.
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ ملکیان، نازنین ؛ شاهکوهی، سبیکه ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات