-
1.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 184 تا 203 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
4.
نویسنده : سالار، جمشید ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها:اعتمادمدل معادلات ساختاریبانکداری الکترونیکیتمایل به اعتمادعقاید اعتمادساز