-
1.
نویسنده : محمدی، سید جواد ؛ طیاران، شهرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 669 تا 688 )
کلیدواژه ها:وفاداریمدل کسبوکار B2Bروندهای تحقیقاتیتحلیل کتابشناسی
-
2.
نویسنده : صدیقی کراده، سارا ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 79 تا 114 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبرندتنفر از برندعدم مسئولیت اجتماعیهـا
-
3.
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 600 تا 624 )
کلیدواژه ها:اینستاگراماستراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر
-
4.
نویسنده : علوی، سیدمسلم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ پورموردینی، الهه ؛ مسعودی، نازنین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 827 تا 854 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخوشهبندیفروشگاه فست فودمصرف فست فودویژگی های فروشگاه فست فودکارکنانفروشگاهمشتریانفسـت فـودمصرفروشمحصولاتعاملفست فودها
-
5.
نویسنده : یزدی جوشقانی، مصطفی ؛ محمدی، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، قاسم ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 65 تا 110 )
کلیدواژه ها:دانشگاهآموزش عالیبرندسازی دانشگاهیفراترکیب نظریهسازهـابـابرندســازیهــابــابرندســازی دانشــگاه
-
6.
نویسنده : محمدی، علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ یوسفی، زیبا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ترافیک»پاییز 1396 - شماره 46 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:مسافرکیفیت خدماترضایت مندیحمل ونقل عمومیاتوبوس تندرو