-
1.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
2.
نویسنده : عزیزی، خدیجه ؛ حسین پور، مهدی ؛ نویسنده مسئول : رضایی، بیژن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:تحلیل راهبردیتوسعه کارآفرینیمرکز کارآفرینیدانشگاه و صنعترشد اقتصادیکارآفرینیدانشصنعتراهبردهایSWOTدانشگاهAHPتوسعهپژوهش