-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 238 تا 253 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
2.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحه - از 112 تا 124 )
کلیدواژه ها:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
3.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (16 صفحه - از 543 تا 558 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتبریزبهره وری نیروی انسانیسرمایه فکریصنعت هتلداریرضایت شغلی کارکنانهتلبهره و ریسرمایههای فکری
-
4.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ صالحی، صادق ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 27 تا 56 )
کلیدواژه ها:آموزشتوانمندسازیرضایت شغلیپاداشتعهد مدیریت در کیفیت خدمات