-
1.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 238 تا 253 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
3.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس