-
1.
نویسنده : صرافها، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندشبکه های اجتماعی آنلاینارتباطات رسمیارتباطات غیر رسمیاس
-
2.
نویسنده : قدیری، موسی ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحه - از 122 تا 133 )
کلیدواژه ها:برندآگاهی از برنداعتماد به برندروابط برندتصور ذهنی از برندعلاقه به برند