-
1.
نویسنده : جعفرپور، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1400 - شماره 107 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:بخش خصوصیواگذاریاصل 44 قانون اساسیبنگاه دولتیخصوصیسازی
-
2.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:دیدگاه مبتنی بر منابعانسانیقابلیتهای بازاریابیسرمایه اطلاعاتیسرمایه ناملموسسرمایه دانشی
-
3.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 20 تا 35 )
کلیدواژه ها:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان
-
4.
نویسنده : جعفرپور، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 9 تا 29 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیخصوصیسازیبنگاه دولتیاصل (44) قانون اساسی
-
5.
نویسنده مسئول : جعفرپور، محمود ؛ نویسنده : حسنی مقدم، صادق ؛ یاراحمدی، محسن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیانتخابانتصابشرکت دولتیمدل سهشاخگیمدیران بازرگانی