-
1.
نویسنده : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری
-
2.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
3.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : معینی، حسین ؛ گودرزی، ابوالفضل ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (51 صفحه - از 57 تا 107 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیبرندرفتار شهروندی برندسـازمانهـاســازمانبـهرفتـار شـهروندی سـازمان