-
1.
Cabin Crew ESP Teachers’ Pedagogical Decisions and Reasoning in Reading Instruction (Research Paper)
نویسنده : Sadeghi، Simin ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2022, Volume 11 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 18 تا 33 )
کلیدواژه ها:ESPDecision-Makingcabin crewpedagogical reasoningreading instruction
-
2.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Tajeddin، Zia ؛ Mesbah، Zahra ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2013, volume 4 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 42 تا 61 )
کلیدواژه ها:individual differencesEFL contextWillingness to CommunicateSecond Language Learning
-
3.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Eslami Rasekh، Zohreh ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»FALL 2014, Volume 6 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 21 تا 50 )
کلیدواژه ها:speech actinterlanguage pragmaticsRatingEFL TeacherscomplimentEFLIranianEnglishChiPragmatic
-
4.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2015, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 145 تا 169 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentDynamic AssessmentEFL Writingself-ratingteacher ratingself-rating criteriaEFLDAIranianPost
-
5.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Hesami، Zahra ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2014،Volume 8 - Number1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 61 تا 92 )
کلیدواژه ها:TaskTextbook Evaluationtask typesNunan’s (1999) classification of tasks
-
6.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development
-
7.
نویسنده : Azadi، Masoumeh ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisEFL learnersSpiritual Intelligence Inventory
-
8.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Khanlarzadeh، Neda ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2015, Volume 7 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 25 تا 60 )
کلیدواژه ها:ComplaintDCTILP ratingnative English raters
-
9.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2012, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 103 تا 119 )
کلیدواژه ها:EFL learnersWillingness to CommunicateEngineering studentsL2 communication
-
10.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2021, Volume 13 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:Professional developmentDiaryTeacher autonomyself-directed professional development