-
1.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Eslami Rasekh، Zohreh ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»FALL 2014, Volume 6 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 21 تا 50 )
کلیدواژه ها:speech actinterlanguage pragmaticsRatingEFL TeacherscomplimentEFLIranianEnglishChiPragmatic
-
2.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development
-
3.
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:StrategiesProfessional developmentLanguage institute managersNon-native English teacher educatorsTeacher educator recruitment
-
4.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2016, Volume 7 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:PersianGeneric structuredissertation acknowledgmentsIranianThankingAcknowledgmentsYangUT