-
1.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Hesami، Zahra ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2014،Volume 8 - Number1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 61 تا 92 )
کلیدواژه ها:TaskTextbook Evaluationtask typesNunan’s (1999) classification of tasks
-
2.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2015, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 145 تا 169 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentDynamic AssessmentEFL Writingself-ratingteacher ratingself-rating criteriaEFLDAIranianPost
-
3.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2012, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 103 تا 119 )
کلیدواژه ها:EFL learnersWillingness to CommunicateEngineering studentsL2 communication
-
4.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersImposed IdentityResolution Strategy
-
5.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Alemi، Minoo ؛ Pashmforoosh، Roya ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2011, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 125 تا 153 )
کلیدواژه ها:AssessmentRating CriteriaspeakingEnglish teacher education