-
1.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development
-
2.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersExploratory Factor Analysisimposed identity questionnaire
-
3.
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Mohammadi، Mojtaba ؛ Ghanbar، Hessameddin ؛ Asghari، Mohadeseh ؛ Rezanejad، Atefeh ؛ Tootoonchian، Zhila ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2021, Volume 9- Number 2 رتبه الف (وزارت علوم (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:IranattitudequestionnairePBLEAP university students
-
4.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersImposed IdentityResolution Strategy
-
5.
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:StrategiesProfessional developmentLanguage institute managersNon-native English teacher educatorsTeacher educator recruitment