-
1.
شناسایی برخی از بدفهمیهای دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی بر اساس مطالعه تیمز 2015
نویسنده : نگهبان، محدثه ؛ کبیری، مسعود ؛ نویسنده مسئول : احمدی، غلامعلی ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1399 - شماره 48 ISC (17 صفحه - از 127 تا 143 )
کلیدواژه ها:علوم تجربیآموزش علومتیمزبدفهمی آموزش ابتدایی
-
2.
نویسنده : کاظمزاده، منصور ؛ حاجیحسیننژاد، غلامرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عفت ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (45 صفحه - از 14 تا 58 )
کلیدواژه ها:ابتداییارزشیابیبرنامهدرسیاسناد بالادستیعلومتجربیبرنامه درسی علوم تجربیمعلمآموزشسند برنامه درسی ملیپایههای چهارمپژوهش
-
3.
نویسنده : احمدی، غلامعلی ؛ عبدالملکی، شوبو ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1391، دوره دوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 95 تا 124 )
کلیدواژه ها:خلاقیتدوره راهنماییعلوم تجربیرویکرد اکتشافیانگیزه پیشرفتاکتشافیدانشآموزانآموزش
-
4.
نویسنده : رضایی، مریم ؛ احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، سیدمحمدرضا ؛ نصری، صادق ؛
مجله:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 105 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیدوره ابتداییعلوم تجربیآموزش برای توسعه پایدار
-
5.
نویسنده : اسدپور، سعید ؛ احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، سید محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1400 - شماره 71 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 197 تا 216 )
کلیدواژه ها:علوم تجربیبرنامهدرسیارتباطگراییزمینه- محورطراحیمحورارزشیابیمعلمآموزش علوم تجربیمحتوا