-
1.
نویسنده : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحه - از 439 تا 456 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
-
2.
نویسنده : ادیبی نیا، الهام ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (12 صفحه - از 309 تا 320 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبازاریابی رسانه ایبازاریابی دیجیتالمشتریدیجیتالیبازاریابیاطلاعاترفتار مشتریاجتماعی
-
3.
نویسنده : پارسائیان، حمیده ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 2 (15 صفحه - از 179 تا 193 )
کلیدواژه ها:دانشگاه آزاداسلامیتحلیل رقابتیمایکل پورتر
-
4.
نویسنده : قدوسی، سپیده ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 2 (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتجاذبه های هیجانیتمرکز تنظیمیجاذبه های تبلیغجاذبه های منطقی