-
1.
نویسنده : تیرانداز، ابوالفضل ؛ معطوفی، علی رضا ؛ طبری، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : فرهادی محلی، علی ؛
مجله:مهارت آموزی»بهار 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 71 تا 104 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریداده بنیادآموزش های مهارتیظرفیت خط مشی گذاریاهمیت-عملکردمدلمهارتیآموزشPLSشاخصپژوهش
-
2.
نویسنده : معطوفی، علی رضا ؛
مجله:بورس»آذر 1386 - شماره 69 (8 صفحه - از 44 تا 51 )
کلیدواژه ها:سرمایهاطلاعاتمشارکتسهامسرمایهگذاری
-
3.
نویسنده : معطوفی، علی رضا ؛
مجله:تدبیر»مهر 1387 - شماره 197 (4 صفحه - از 53 تا 56 )
کلیدواژه ها:نشان تجاریوفاداری به نشان تجاریارزش ویژه نشان تجاریوفاداریمشتریانسهامبازاریابیسهامداران
-
4.
نویسنده : تاجدینی، کیهان ؛ معطوفی، علی رضا ؛ ریاحی، عبدالله ؛ بهنام پور، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (22 صفحه - از 91 تا 112 )
-
5.
نویسنده : غبدیان، مرتضی ؛ فرهادی محلی، علی ؛ طبری، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : معطوفی، علیرضا ؛
مجله:دانش حسابرسی»تابستان 1402 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 368 تا 393 )
کلیدواژه ها:شفافیت مالیدیوان محاسبات کشورخط مشیها
-
6.
نویسنده : حسنی، ماریه ؛ معطوفی، علیرضا ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : گرکز، منصور ؛
مجله:دانش حسابرسی»بهار 1400 - شماره 82 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 202 تا 228 )
کلیدواژه ها:اندازه شرکتسهامداران نهادیواکنش بازاراظهارنظر حسابرسضعف کنترل داخلیتجزیه و تحلیل رگرسیون.
-
7.
مترجم : رایج، قاسم علی ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجله:تدبیر»دی 1385 - شماره 176 (4 صفحه - از 100 تا 103 )
-
8.
نویسنده : معطوفی، علی رضا ؛ تاجدینی، کیهان ؛ آقاجانی، حسن علی ؛ تاجدینی، کیوان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 57 تا 72 )
-
9.
نویسنده : تاجدینی، کیهان ؛ نویسنده مسئول : معطوفی، علی رضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1394 - شماره 23 (10 صفحه - از 21 تا 30 )
کلیدواژه ها:عملکردمدیریت دانشبازارمحوریبنگاه کوچک
-
10.
نویسنده : تاجدینی، کیهان ؛ احمدیان، علی اشرف ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1393 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیراهبردهای بنگاهاینرسی راهبردیبنگاه صادر کنندهعملکرد صادراتیاینرسیبازاربنگاهراهبردیعناصر آمیخته بازاریابی