-
1.
نویسنده : وحدانی اسدی، محمدرضا ؛ نوروزی، داریوش ؛ فردانش، هاشم ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ باقری، خسرو ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 191 تا 212 )
کلیدواژه ها:الگوطراحی آموزشیآموزش اخلاق
-
2.
نویسنده : برزگر، راضیه ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1393، دوره دهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:يادگيريﻳﺎدداريطراحي آموزشيانگيزش پيشرفت تحصيليالگوي گانيهالگوي ديك و كاريالگوهای طراحی آموزشیالگوی طراحی آموزشی گانیه
-
3.
نویسنده : مالکی، مائده ؛ علی آبادی، خدیجه ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 65 تا 86 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشییادگیریآموزش الکترونیکییادداریالگوی طراحی آموزشی گانیهآموزشآزمون
-
4.
نویسنده مسئول : بنی هاشم، سیدکاظم ؛ نویسنده : بدلی، مهدی ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 98 تا 120 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشیالگوی تلفیقینظریه سازنده گراییطراحی یادگیریواکاوی یادگیریالگوی طراحی آموزشی
-
5.
نویسنده : رمضانی اردی، عمران ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ نیلی، محمدرضا ؛ علی آبادی، خدیجه ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1397 - شماره 18 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 129 تا 142 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشیآموزش الکترونیکیآموزشهای ضمن خدمتالگوی آموزش الکترونیکی
-
6.
نویسنده : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ محمد رضا، نیلی ؛ رمضانی اردی، عمران ؛ علی آبادی، خدیجه ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»زمستان 1397 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشیآموزش الکترونیکیمدل شایستگیارزشیابی شایستگیمهارتهای چندرسانهای
-
7.
نویسنده : رسولی، بهنام ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ مرادی، رحیم ؛
مجله:فناوری آموزش و یادگیری»بهار 1394 - شماره 2 (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشیآموزش الکترونیکیعناصر طراحی آموزشیآموزش
-
8.
نویسنده : رسولی، بهنام ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ آزادی پرند، فرشته ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»پاییز 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 143 تا 162 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشیآموزش الکترونیکیرویدادهای آموزشیالگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز