-
1.
نویسنده : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
2.
نویسنده : میرزائی، حمیدرضا ؛ خدامی پور، احمد ؛ پورحیدری، امید ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»زمستان 1395 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:الگوريتم ژنتيكتحليلهای تكنيكالمديريت پرتفوی
-
3.
نویسنده : JONR.KATZENBACH ؛ مترجم : ظاهری گودرزی، حجت ؛ پورحیدری، امید ؛
مجله:تدبیر»آذر 1378 - شماره 98 (5 صفحه - از 42 تا 46 )