-
1.
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت های رایانه ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ مهرام، بهروز ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:داﻧﺸﺠﻮﻳﺎنانگيزش تحصيلييادگيري تركيبيدانشگاه پيام نورمهارت هاي رايانه اي
-
2.
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛
مجله:دانشور رفتار»بهار و تابستان 1394 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 195 تا 210 )
کلیدواژه ها:دانشگاه پیام نوریادگیری ترکیبیمتغییرهای فردیمهارت رایانهای
-
3.
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1394 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 195 تا 210 )
کلیدواژه ها:دانشگاه پیام نوریادگیری ترکیبیمتغییرهای فردیمهارت رایانهای