-
1.
نویسنده : جرجانی، شهرام ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 123 تا 133 )
کلیدواژه ها:توسعهتوسعه ملیشایعهشبکه های اجتماعیتلگرام
-
2.
نویسنده : ضیائی، زینب ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : عباس پور، عباس ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (23 صفحه - از 8112 تا 8134 )
کلیدواژه ها:برنداقتصاد مقاومتیتوسعهگفتماناسناد رسانه ملیحمایتتحلیلبرند ایرانیبازرگانیاسـنادرویکرد
-
3.
نویسنده : معصومی، مهستان ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛ شیری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1910 تا 1936 )
-
4.
نویسنده : آصف، هاجر ؛ امیری، مجتبی ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»زمستان 1396 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 425 تا 446 )
کلیدواژه ها:توسعهتوسعه فرهنگیموانعرسانه های جمعیموانع توسعه فرهنگی
-
5.
نویسنده : معصومی، مهستان ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛ شیری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 2319 تا 2336 )
کلیدواژه ها:کارکردتوسعهتلویزیونرسانه ملیکانادانروژرسانههاCBCاطلاعاتارتباطاتکارکردهای رسانهشبکه
-
6.
نویسنده : معصومی، مهستان ؛ مظفری، افسانه ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛ شیری، طهمورث ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1910 تا 1936 )
-
7.
نویسنده : سام بند، میثم ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ قايدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1400، سال سیزدهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها:توسعهتوانمندسازیتلویزیونفقر انسانیارتباطات توسعه
-
8.
نویسنده : باقری دهآبادی، علیرضا ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛ سلطانیفر، محمد ؛ مظفری، افسانه ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1396 - شماره 22 رتبه د (وزارت علوم (22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:اسطورهتوسعهگفتمانهژمونیارتباطات آیینیتصور اجتماعیبازنمایی اجتماعی