-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ مقیمی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مندیوفاداری خدمت
-
2.
نویسنده : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
3.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (1 صفحه - از 125 تا 125 )
کلیدواژه ها:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان
-
4.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (11 صفحه - از 341 تا 351 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتحریم