-
1.
نویسنده : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
2.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسماعیلیان، امیربهمن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:داده کاویوفاداریخوشهبندیLoyaltyباشگاه مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریان