-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ عالی پور، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاريابی سبزابزارهای بازاريابی سبزرفتار مصرفکننده سبزتبليغ محيط زيستیبرچسب محيط زيستیبرند محيط زيستیبخشبندی مصرفکننده سبزمحیط زیستمصرفکنندگانمحیط
-
2.
نویسنده : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 174 تا 194 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
-
3.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ داورپناه کیاسرایی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی سبزفرهنگ زیست محیطیحمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطیعملکرد اقتصادی و عملکرد زیست محیطی