-
1.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیهوش رقابتیهوش ساختاری – سازمانی
-
2.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندبرندسازی خدماتشواهد برندآوازه برندمشتریمشتریخدماتخدماتمشتریانمشتریانوفاداریوفاداریرضایترضایت