-
1.
نویسنده : Razmjoo ؛ A.M.Riazi ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1385 - شماره 46 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 197 تا 209 )
کلیدواژه ها:
-
2.
نویسنده : Esmaili، Dlnia ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:EFL university lecturersinstitutional identityprofessional identityresearch efficacyteaching efficacyEFLIran
-
3.
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1389 - شماره 16 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 164 تا 170 )
-
4.
مترجم : قندهاری، حامد ؛
مجله:مطالعات راهبردی بسیج»پاییز 1394 - شماره 68 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (6 صفحه - از 165 تا 170 )
کلیدواژه ها:BasijIranImam Sadeq UniversityAuthorAuthorsResilience
-
5.
مجله:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 139 تا 146 )
کلیدواژه ها:
-
6.
نویسنده : Hadi Farjami ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2014, Volume 17 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:word frequencyVocabulary recyclingWord lists: Iranian ELT schoolbooksVocabulary inputVocabulary profileIranianEnglishEFL
-
7.
نویسنده : J.Abdorahimzadeh ؛ F.Sadighi ؛ M.Yamini ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»زمستان 1386 - شماره 53 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها:ENGLISH ARTICLES
-
8.
تقویم مجامع ملی و بین المللی
خبر و گزارشمجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1388 - شماره 21 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (1 صفحه - از 77 تا 77 )
کلیدواژه ها:روانشناسیتیرURLPsychology
-
9.
معرفی نقشه مفهومی به عنوان یک راهبرد مؤثر برنامه ریزی، یاددهی، یادگیری و ارزشیابی در آموزش عالی
مقالهنویسنده : مصر آبادی، جواد ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1390 - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:آموزشآموزش عاليبرنامه ريزي درسيارزشيابي تحصيلينقشه مفهوميراهبرد يادگيرياطلاعاتارزشیابیراهبردارائه اطلاعاتفراگیرانEducation
-
10.
مجله:نوآوری های آموزشی»پاییز 1385 - شماره 17 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 214 تا 220 )