-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ حق شنای، اصغر ؛ یاوری، زهرا ؛ رشید کابلی، مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1381 - شماره 25 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریرضایتخدماترضایت مشتری از کیفیت خدماتمشتریانکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : زیویار، فرزاد ؛ ضیایی، محمد صادق ؛ نرگسیان، جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 173 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانسروکوالقابلیت اطمینان
-
3.
نویسنده : حسنی کاخکی، احمد ؛ قلی پور، آرین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1386 - شماره 45 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 115 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیرفتار فرانقشادراک مشتری از کیفیت خدماتنیات رفتاری مشتریمشتریکارکنانرفتارخدمات
-
4.
بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی
مقالهنویسنده : غفاری، فرهاد ؛ جعفری، پژمان ؛ امیرمدحی، اشکان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1390 - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل سازی معادلات ساختاریکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتیمشتریبانککیفیت خدماتخدماتمشتریانرضایت مشتریادراکات مشتری
-
5.
نویسنده : فرهودی، فائزه ؛ باقری، منصوره ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1390 - شماره 85 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 32 تا 45 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیکیفیت خدماتحالات روحیرضایتمندی مراجعانکتابدارانکتابخانهمقیاسخدمات
-
6.
بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)
مقالهنویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
7.
نویسنده : رضائی، عبداله ؛ آقاجانی، حسن علی ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 219 تا 234 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترياناولويت بندیشرکت کالهمشتریمشتریانوفاداری مشتریرضایت
-
8.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
9.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 15 تا 36 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
10.
نویسنده : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ محمودی، بهنام ؛ تقی زاده، هادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»دی و بهمن 1394 - شماره 33 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل معادلات ساختاریرفتار شهروندیشهرآوردتماشاگرانمشتریباشگاهرضایتپژوهش