-
1.
نویسنده : عیدی، حسین ؛ نظری، فرهاد ؛ قبادی یگانه، اکرم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1395 - شماره 13 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیورزشکاربرند
-
2.
نویسنده : احمدی، زهرا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها:صنعت نفتبرندبرندسازیصنایع وابسته
-
3.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1393 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 66 تا 75 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشیتبلیغات رسانه ایدانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی
-
4.
نویسنده : انصاری، فهیمه ؛ اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 78 تا 90 )
کلیدواژه ها:برندبنگاه های کوچک و متوسطSMEبرندسازیشیرآلات بهداشتی
-
5.
نویسنده : دعایی، حبیب الله ؛ فرزانه حسن زاده، ژاله ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 26 تا 40 )
کلیدواژه ها:ژاپنبرنداﻳﺮانكره جنوبيماهيت برندبازار مصرفپوشاکمصرفکنندگانادراکبازارتعهد
-
6.
نویسنده : مهتری آرانی، محمد ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ عبدالمنافی، سعید ؛ نویسنده مسئول : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
مجله:راهبردهای توسعه روستایی»پاییز 1398 - شماره 23 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (14 صفحه - از 319 تا 332 )
کلیدواژه ها:محصولات کشاورزیبازاریابیسیبزمینیبرندبرندسازی
-
7.
نویسنده : بخشی، فریبا ؛ علیقلی روشن، سید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداریبرندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
8.
نویسنده : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:برندشبکههای اجتماعی مجازیخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمندبرندینگ