-
1.
نویسنده : افخمی، بهنام ؛
مجله:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریارزشهای فرهنگی مدرنارزشهایفرهنگی سنتیتبلیغاتخانوادهارزشهای فرهنگیزندگی
-
2.
نویسنده : معنوی راد، میترا ؛ فاطمی، فریماه ؛
مجله:جلوه هنر»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 99 تا 106 )
کلیدواژه ها:مخاطبتبلیغات تجاریفراواقع گراییتبلیغات فراواقع گرا
-
3.
نویسنده : صحفی، محمد ؛ قره داغی، ایرج ؛
مجله:رسانه»پاییز 1393 - شماره 96 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:فرهنگتبلیغات تجاریبرنامه پنجم توسعهاصول و سیاستهای فرهنگیبرندهای برترکالاها و محصولات فرهنگی
-
4.
نویسنده مسئول : انصاری، دکتر باقر ؛ نویسنده : هاشمیان، منیژه ؛
مجله:پژوهشهای حقوقی»پاییز 1395 - شماره 30 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:کودکتلویزیونتبلیغات تجاریمقرراتگذاری
-
5.
نویسنده : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجله:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام
-
6.
نویسنده : حسینی، سید عبدالبصیر ؛
مجله:مطالعات فقه اسلامی و مبانی حقوق»بهار و تابستان 1394 - شماره 31 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:تدلیستبلیغات تجاریاضرار به غیرنجشمعاونت در گناهتبلیغات تجاری گمراهکنندهفقهیقانونافغانستانمشتریاسرافغش