-
1.
نویسنده : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 12 تا 25 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریسوایتسوئینیاعتبار مارک تجاری
-
2.
نویسنده : قاسمی همدانی، ایمان ؛ رجبی فرجاد، حاجیه ؛
مجله:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»تابستان 1394 - شماره 36 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندشرکت های بیمهبیمه
-
3.
نویسنده : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه
-
4.
نویسنده : فروغی، داریوش ؛ فرزادی، سعید ؛
مجله:مطالعات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1392 - شماره 8 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 62 تا 81 )
کلیدواژه ها:حسابداري مشتريحسابداري مديريت استراتژيرضايتمندي مشتريوفاداري مشتريسودآوري مشتري