-
1.
نویسنده مسئول : اکبراقلی، فرحناز ؛ نویسنده : قاسمی، مجسن ؛
مجله:راهبردهای توسعه روستایی»تابستان 1399 - شماره 26 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (11 صفحه - از 211 تا 221 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشهرستان طبسدفاتر ICT روستاییروستای هوشمند
-
2.
نویسنده : آقائی، اصغر ؛ شوقی، محمود ؛ خسروی، مرتضی ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1391 - شماره 24 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 81 تا 105 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکارکنانرضایتمندیستاد فرماندهی ناجاسرویس حمل و نقل
-
3.
نویسنده : ضیائی عظیمی، سیدعلی ؛ دوستی، ایرج ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1394 - شماره 38 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریجمعیت شناختیپلیس +١٠رضایتشاخص رضایت مشتریخدمات
-
4.
نویسنده : محمدی، فرشته ؛ بختیاری، حامد ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»بهار 1394 - شماره 52 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:دانشیادگیری سازمانیکیفیت خدماتهوش سازمانیاطلاعاتخلق دانشراهبردی
-
5.
نویسنده : زارع، ذکریا ؛ قائمی، مجتبی ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»بهار 1393 - شماره 48 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مراجعانمراکز خدمات انتظامیاستان کردستانکارکنانخدمات
-
6.
نویسنده : تقیپور، میلاد ؛ عباسی، عنایت ؛ نعیمی، امیر ؛
مجله:نامه آموزش عالی»زمستان 1395 - شماره 36 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 73 تا 95 )
کلیدواژه ها:دانشجویانآموزش عالیارزیابیکیفیت خدماتمدل سروکوالآموزش عالی کشاوزریکیفیت خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشیدانشکده کشاورزی دانشگاه تربیتمدرسمیزان رضایت
-
7.
نویسنده : صفایی قادیکلایی، دکتر عبدالحمید ؛ ربیعی، دکتر علی ؛ ساروی مقدم، ناهید ؛
مجله:راهبرد توسعه»تابستان 1390 - شماره 26 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریکیفیت خدمات اتوماتیکتصویر ذهنی و آگاهیمشتریبانکمشتریانبانک سامان
-
8.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب اله ؛ زمزم، فاطمه ؛ جوهری نعیمی، فرزاد ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالویکور فازیدفاتر پلیس +١٠کارکنان پلیس +١٠کارکنان پلیسرتبهبندیشناسایی
-
9.
نویسنده : پیروزفر، احمد ؛ خوارزمی، امیدعلی ؛ خاکپور، براتعلی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1395 - شماره 19 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 79 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالحمل ونقل عمومیاستاندارد EN13816
-
10.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 161 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل