-
1.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ باقری، صدیقه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر شرکتارزش درکشدههزینه جابجایی
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
4.
نویسنده : رضائی، داود ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش درک شدهکیفیت رابطهمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتریبانک سامانوفاداری مشتریانقصد خرید مجدد
-
5.
نویسنده مسئول : خضرنژاد، پخشان ؛ نویسنده : حیدری چیانه، رحیم ؛
مجله:مطالعات شهری»زمستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 5 تا 16 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهشهر ارومیهتصویر مقصدکیفیت سفر
-
6.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : قربانی، فاطمه ؛ پدرام نیا، مینو ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:رضایتارزش درک شدهواکنش های رفتاریطرقبهکیفیت خدمات درک شدهویژگی های مقصد گردشگری
-
7.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکیارزش درک شدهتمایل به استفادهکیفیت خدمات اینترنتیکیفیت سایت
-
8.
نویسنده : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 87 تا 101 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
-
9.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
10.
نویسنده : فرخی، سرور ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 201 تا 220 )
کلیدواژه ها:خوشه بندیتحلیل عاملی اکتشافیارزش درک شدهارزش پیشنهادیارزش مورد انتظار مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریانشناساییشناسایی