-
1.
نویسنده : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
2.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
3.
نویسنده : سجادی، سید نصرالله ؛ خبیری، محمد ؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:لیگ حرفه ای فوتبال ایرانوفاداری به برندهوادارانتداعی برندتیموفاداری هوادارانباشگاهوفاداریتداعیپرسشنامهگروه همسالان
-
4.
نویسنده : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ ناصری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتداعی برندداراییهای برندنیازهای خودتعریفیتعلق به باشگاهباشگاههویتتیمباشگاههای ورزشی
-
5.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندمشتریمشتریارزشارزش
-
6.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : احسانی، محمد ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
7.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
8.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
9.
نویسنده : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
10.
نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ یوسفی، بهرام ؛ نویسنده مسئول : آقایی، رقیه ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1394- شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتداعی برندروش آمیختهمنافع تداعی برندنرمافزار خبرگانویژگیهای تداعی برند.