-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درویشی، زهرا ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها:سهم بازارپانلعمر شرکتارزش برندکیو توبینشدت تبلیغاتعمر برندارزشبازارمشتریتبلیغاتبازاریابیشاخص
-
2.
نویسنده : پورعبادالهان کویچ، محسن ؛ وفائی، الهام ؛ صمدزاد، سعیده ؛
مجله:سیاست گذاری اقتصادی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 169 تا 193 )
کلیدواژه ها:سودآوریاﻳﺮانتمركزشدت تبليغاتصنايع مواد غذايی و آشاميدنیروش حداقل مربعات سه مرحله ای
-
3.
نویسنده : فلاحی، فیروز ؛ فشاری، مجید ؛ ممی پور، سیاب ؛
مجله:پژوهش های اقتصادی ایران»زمستان 1389، سال پانزدهم- شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها:تمرکزسودآوریشدت تبلیغاتروش رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی
-
4.
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1391، شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 137 تا 166 )
کلیدواژه ها:پانل دیتاعملکرد شرکتشدت تبلیغاتبازده تبلیغات
-
5.
نویسنده : کردبچه، حمید ؛ جهان مهین، سمیه ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»بهار 1391 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 235 تا 258 )
کلیدواژه ها:بانککارایی فنیبانکداری الکترونیکشدت تبلیغاتاستراتژی های غیرقیمتیتمایز تولیدمدل یک مرحله ای داده های ترکیبی مرزی تصادفیمدل کارایی برتر
-
6.
نویسنده : دهقانی، علی ؛
مجله:مطالعات اقتصادی کاربردی ایران»بهار 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 49 تا 74 )
کلیدواژه ها:شدت تبلیغاتپویایی رقابتشدت تحقیقاتداده های تابلویی و روش رگرسیون به ظاهر نامرتبطصنعتیهزینههای تحقیق و توسعهبنگاههامتغیرهای