-
1.
نویسنده : اسفندیاری مقدم، علی رضا ؛ رزمی شندی، مسعود ؛ نوروزی، یعقوب ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1392، سال چهل و هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسنجش کیفیتخدمات کتابخانه ایلیب کوآلر ارزیابی عملکردمدل لیب کوآلکنترل اطلاعاتکاربرانسنجش کیفیت خدمات کتابخانه
-
2.
نویسنده : بحرینیزاده، منیجه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافلیب کوال
-
3.
نویسنده : صنعت جو، اعظم ؛ یوسف زاده نجدی تبریز، الهام ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانهلیبکوالایاسکوالکتابخانههای دانشگاه فردوسیدیجیکوال
-
4.
نویسنده : سخاوت منش، محمدامین ؛ شاه شجاعی، علی ؛ عصاره، فریده ؛
مجله:دانش شناسی»پاییز 1395 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:همکاریکتابدارانلیبکوالدانشگاه صنعتی جندیشاپور دزفول– هیات علمیکتابخانههای دانشگاهی– رابطه با هیات علمی و برنامههای درسی