-
1.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ باقری، صدیقه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر شرکتارزش درکشدههزینه جابجایی
-
2.
نویسنده : ضیاء، بابک ؛ طوطیفر طهران پور، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 619 تا 635 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر شرکتاعتماد مشتریکیفیت خدمات درک شدهکسب وکار ورزشیمشتریانکسب و کارهای ورزشیصنعت ورزش
-
3.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
4.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کردنائیج، اسدا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1392، دوره هفدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریسودآوری مشتری برای سازمانخرید مجدد مشتریپیشنهاد به سایر مشتریان
-
5.
نویسنده : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان
-
6.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1391 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 157 تا 170 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریقابلیت کاربردی وب سایتتبلیغات مثبت توسط مشتری: بانکداری الکترونیکی
-
7.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
8.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریقیمت ممتازارزش ویژه نام تجارینرخ بازگشت نام تجاریتعیین ارزش برند
-
9.
نویسنده : بهرامی، محمدامین ؛ عقیلی، محمد ؛ منتظرالفرج، راضیه ؛ عشرتی، بابک ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»زمستان 1393، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها:بیمارستانبیماروفاداری مشتریروابط عمومی
-
10.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ امینی، زهرا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریبازاریابی صنعتیعلایم تجاریوفاداریوفاداری مشتریانبازاریابیبازار