-
1.
بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی
نویسنده : استاجی، معصومه ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1400 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 8 تا 28 )
کلیدواژه ها:ادراک معلمانسواد ارزشیابی زبان٬ ارزشیابی کلاسیپیشینه ی تحصیلیبافت انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-
2.
نویسنده : Chahkandi، Fatemeh ؛ Eslami Rasekh، Abbass ؛ Tavakoli، Mansour ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2016, Volume 19 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 35 تا 71 )
کلیدواژه ها:cultureEFL contextEmotion Regulationregulation strategiesEfficacious teachersEFLTeachersELTEmotionTeacherIran
-
3.
نویسنده : Mirzaee، Alireza ؛ Tazik، Khalil ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2014, volume 5 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 78 تا 94 )
کلیدواژه ها:EFL contextWritten Corrective Feedback (CF)Feedback TypologyWriting PractitionersCFEFLESL
-
4.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Fassihi، Saeedeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 65 تا 86 )
کلیدواژه ها:AssessmentEFL contextformative assessment strategiesteacher self efficacyEFLOnTeacherTeachers ’ Self
-
5.
نویسنده : Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ Hassanzadeh، Leila ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionEFL contextdigital storiesEFLPETTestTabriz
-
6.
نویسنده مسئول : Saeedakhtar، Afsaneh ؛ نویسنده : Hamidizare، Saeedeh ؛ Abdi، Reza ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2018, Volume 7 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 72 تا 95 )
کلیدواژه ها:EFL contextintrinsic motivationWillingness to Communicateextrinsic motivation
-
7.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Tajeddin، Zia ؛ Mesbah، Zahra ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2013, volume 4 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 42 تا 61 )
کلیدواژه ها:individual differencesEFL contextWillingness to CommunicateSecond Language Learning
-
8.
نویسنده : Khany، Reza ؛ Ghoreyshi، Seyedeh Marzieh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2013, Volume 2 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 55 تا 81 )
کلیدواژه ها:Transformational leadership styleEFL contextStructural equation modelingreflective thinkingefficacy of classroom management
-
9.
نویسنده : Khomeijani Farahani، Aliakbar ؛ Ahmadi Shirazi، Masoumeh ؛ Mousavi، Seyyed Ahmad ؛ Arizavi، Saleh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 145 تا 165 )
کلیدواژه ها:EFL contextCognitive ComplexityAuthenticityRhetorical TasksTopic FamiliarityEFLIranianListeningESL
-
10.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL contextLearning StyleTeaching MethodologySurvey Study