-
1.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 95 تا 113 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللتحریمنظریه داده بنیاد
-
2.
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : پورولی کاخکی، الهه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 152 تا 181 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بین المللبین المللی سازیبین المللی سازی سریعشرکت های جهانی زادبازارپیشرانمدلارتباطاتکارآفرینفرایند
-
3.
نویسنده مسئول : رسولی امیرآبادی، مسعود ؛ نویسنده : نوروزی، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 135 تا 153 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللنفت خامتحریماستراتژیهای بازاریابی بینالملل
-
4.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ یوسفی، محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:قابلیت های بازاریابی اینترنتیجهت گیری استراتژیک بین المللرشد بازارهای صادراتیبازاریابی بین الملل