-
1.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ نویسنده مسئول : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 211 تا 234 )
کلیدواژه ها:شهرتاعتمادرضایتمندیوفاداریتبلیغات توصیهای
-
2.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : بینایی راد، محمد ؛ صالحیان قرد، رقیه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیهایتکرار خریدقیمتگذاری پویارضایت مشتری از بازیابی خدماتسامانه هوشمند حمل و نقل اسنپاعتمادعدالت ادراک شده
-
3.
نویسنده : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
4.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ بخشی، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1396 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 587 تا 612 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیشبکۀ اجتماعیتبلیغات توصیهایبازاریابی ویروسوارشناسایی انجمن
-
5.
نویسنده : مرادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مهرعلیان، غلامحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 42 تا 67 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتبلیغات توصیهایمدیریت دانش مشتریمشتریدانشتبلیغاتمشتریانتوصیهای
-
6.
نویسنده : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها:سرمایة اجتماعیتبلیغات توصیهایهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگی
-
7.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 147 تا 161 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتوفاداریابعاد شخصیتیتبلیغات توصیهای
-
8.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمدامینی، طیبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتبلیغات توصیه ایخدمات منصفانه