-
1.
نویسنده : فسنقری، جواد ؛ بنسبردی، علی ؛ رحیمی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 141 تا 155 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ادراک شدهمدیریت دانش مشتری
-
2.
نویسنده : مرادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مهرعلیان، غلامحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 42 تا 67 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتبلیغات توصیهایمدیریت دانش مشتریمشتریدانشتبلیغاتمشتریانتوصیهای
-
3.
نویسنده : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
4.
نویسنده مسئول : عسگری، ناصر ؛ نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ رشیدی، مجید ؛ سورانی، علی ؛
مجله:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 75 تا 96 )
کلیدواژه ها:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد نوآورانهعملکرد فروش
-
5.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان
-
6.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریتجربه برنددرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
7.
نویسنده : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : شریف، عاطفه ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 97 تا 119 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
8.
نویسنده مسئول : صدیقه طاهرزاده موسویان، سیده ؛ نویسنده : بیگدلی، زاهد ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 211 تا 224 )
کلیدواژه ها:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتریمدیریت اطلاعات شخصیدانشمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیدانشجویانکاغذیمدیریت اطلاعات شخصی کاغذی
-
9.
نویسنده : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 236 تا 259 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
10.
نویسنده : نامدار جویمی، احسان ؛ سالارزهی، حبیبالله ؛ کرد، باقر ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (26 صفحه - از 77 تا 102 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشسرمایه نمادینمدیریت دانش مشتریالگوی ایرانی – اسلامیالگوی اخلاقی – دینی