-
1.
نویسنده مسئول : عالمی، امیرحسین ؛ نویسنده : رضوی زاده، سید نورالدین ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1400- شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 44 تا 78 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیخشونت خانگیاینستاگرامتحلیل هشتگ
-
2.
نویسنده مسئول : Meraji Oskuie، Shalaleh ؛ نویسنده : Mohamadkhani، Kamran ؛ Delavar، Ali ؛ Farhangi، Ali Akbar ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:mixed methodsInstagramcybercultural transgressionsCyber Social Control
-
3.
نویسنده : نریمانی، ایمان ؛ صراف زاده، مریم ؛ نویسنده مسئول : زره ساز، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1400، سال یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 335 تا 351 )
کلیدواژه ها:کتابخانه عمومیمشارکت کاربراناینستاگرامبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : رضی پور، پرنیا ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1402 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 173 تا 200 )
کلیدواژه ها:آسیبهای فرهنگیرسانههای اجتماعیراهبرد دادهبنیادلطمه فرهنگیاینستاگرام
-
5.
نویسنده مسئول : بیچرانلو، عبدالله ؛ نویسنده : یاسینی، سیده راضیه ؛ جلالیپور، بهناز ؛
مجله:زن در فرهنگ و هنر»پاییز 1402 - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 354 تا 380 )
کلیدواژه ها:شهرتتلویزیونپوششاینستاگرامزنان مجری
-
6.
نویسنده : حاتمی، علیرضا ؛ لبافی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : شریفی، سید مهدی ؛
مجله:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 490 تا 518 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیاقناعاینستاگرامبازاریابی شفاهی الکترونیکتاثیرگذاران زنقصد خریداطلاعاتقصد خرید دنبالکنندگانزنانکاربراندنبالکنندگان
-
7.
نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ نویسنده مسئول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
8.
نویسنده مسئول : محمدی، جمال ؛ نویسنده : رضی پور، پرنیا ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 76 تا 108 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواکاربراینستاگرامصفحه اجتماعیکارکرد جمعیشبکه اجتماعی اینستاگرامکاربرانشبکه اجتماعیشبکه اینستاگرامآموزش
-
9.
نویسنده مسئول : مولایی، محمد مهدی ؛ نویسنده : یحیائی، سبحان ؛ حاجیزادگان، مژگان ؛ احسانبخش، محمدحامد ؛
مجله:برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای»زمستان 1401 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (36 صفحه - از 50 تا 85 )
کلیدواژه ها:افکار عمومیتهرانتوییتررسانههای اجتماعیاینستاگرامشهریمدیریت شهریکاربرانشهروندانسیاسیشهرداریپستمضامین
-
10.
نویسنده : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 113 تا 141 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگرام