-
1.
نویسنده مسئول : ناظمی، علی ؛ نویسنده : احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1015 تا 1034 )
کلیدواژه ها:برندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندپیشنیازهانظریۀ دادهبنیاد کلاسیک
-
2.
نویسنده : شریفی، افسانه ؛ اصلانخانی، محمد علی ؛ تجاری، فرشاد ؛ درودیان، علی اصغر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 27 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالوفاداری هوادارانخدمات برند
-
3.
نویسنده : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 141 تا 165 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتوسعه برندبازاریابی کمیناهداف حامیان مالیحامیتوسعه
-
4.
نویسنده مسئول : حسینی، سید عماد ؛ نویسنده : برومند، محمدرضا ؛ براتی پور، علی ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1399 - شماره 42 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 37 تا 47 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیتبلیغات محیطیلیگ برتر فوتبالتبلیغات در ورزش شرایط مسابقهای