خلاصة:
آنچه در این پژوهش» مورد بررسی دقیق قرار گرفته است؛ تاثیر تولید محتوای آموزشی و استفاده از روشهای خلاق در آموزش
مجازی است» بر خلاف کلاسهای حضوری که یاددهی کر بادگیری آسان تر است» در آموزش مجازی معلمان باید خلاقیت خود
را به کار بگیرند و با استفاده از فیلمهای آموزشی» تصاویر صداها» شعر تدریس جذاب و پر بازده ارائه دهد و کیفیت حضوری را در
فضای مجازی برای دانش آموزان ایجاد کند و به عنوان عاملی انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در فضای شاد باشد. روش
تحقیق در این پژوهش» روش مطالعات کتابخانه ایی است اهداف کاربردی در این پژوهش قابل استفاده برای تمامی معلمان اعم از
تدریس بهتر بکار بگیرند و علاقه و شور دانش آموزان را برای یادگیری را برگردانند زیرا بسیاری از دانش آموزان در این ایام و در
آموزش حضوری دچار نگرانیها و بیعلاقگی نسبت به یادگیری و درس شدهاند.
نتیجهگیری: با توجه به نتایج این پژوهش میتوان گفت میزان مشکلات روانشناختی افراد در دوران شیوع کرونا توسط ویژگی
های روان رنجور خوبی , وظیفه شناسی و توافق پذیری انها قابل پیش بینی است. با توجه به نقش قوی تر روان رنجور خوبی دراین
زمینه ضروری به نظر میرسد برای افراد با این مشخصه خدمات روان درمانی بیشتری در سازمانها در نظر گرفته شود.
ملخص الجهاز:
مديريت و بررسي تأثير توليد محتوا و تدريس خلاق معلمان در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان در فضاي شاد نگين سرادقي ١ ١- دانشگاه فرهنگيان ، پرديس زينبيه پيشوا چکيده آنچه در اين پژوهش ، مورد بررسي دقيق قرار گرفته است ؛ تاثير توليد محتواي آموزشي و استفاده از روش هاي خلاق در آموزش مجازي است ، بر خلاف کلاس هاي حضوري که ياددهي _ يادگيري آسان تر است ، در آموزش مجازي معلمان بايد خلاقيت خود را به کار بگيرند و با استفاده از فيلم هاي آموزشي ، تصاوير ،صداها ، شعر تدريس جذاب و پر بازده ارائه دهد و کيفيت حضوري را در فضاي مجازي براي دانش آموزان ايجاد کند و به عنوان عاملي انگيزشي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان در فضاي شاد باشد.
کتاب هاي الکترونيکي به دليل انعطاف پذيري زياد و داشتن قابليت چند رسانه ايي ميتواند به عنوان عامل انگيزشي در يادگيري به کار روند و با ايجاد رغبت و علاقه پيشرفت فزاينده ي دانش آموزان را فراهم مي آوردند (عباسي ؛مريم و همکاران ،١٣٩٧) تشويق و ترغيب معلمان و دانش آموزان براي توليد محتواي متنوع و متعدد کيفي: به باور مشارکت کنندگان يکي ديگر از تنگناهاي سامانه ي شاد ناتواني بعضي از معلمان در توليد محتواي الکترونيکي در دروس مختلف و ارسال محتواهاي بي کيفيت سايرين به دانش آموزان خودشان است .