مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ایده های نوین روانشناسی 1 |
مجلة راهبرد اجتماعی فرهنگی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة اخلاق در علوم و فناوری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : محمودی، زهرا ؛ شهنیایی، عیسی ؛ كاتب مسؤول : ماهینی، فاخته ؛
مجلة:ایده های نوین روانشناسی»زمستان 1399 - شماره 11 (23 صفحة - من 206 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی پنهاناحساس تعلق به مدرسهاشتیاق تحصیلیفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدرسهمولفههای برنامه درسی پنهانبوشهردانشآموزان
-
2.
مؤلف : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اسماعیل ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش ترکیبیانگیزه فرهنگیانگیزه اجتماعیمصرف، برند لوکس
-
3.
مؤلف : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 178 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:برند لوکسانگیزۀ اخلاقیانگیزۀ روانشناختی
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ شهنیایی، عیسی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریمشتری محوریرقیب محورینگرش های شغلیهماهنگی بین بخشیبازارکارکنانشغلیتمایل به ترک خدمتفرضیهترک خدمت کارکنانتضاد نقشرقبا