مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پیوند 14 |
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
مجلة پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی 1 |
مجلة پژوهش در برنامه ریزی درسی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 17 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 17 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : علیپور، فرهاد ؛ مؤلف : اصابت طبری، ابراهیم ؛ رحیمی، محسن ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 32 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سبک رهبریمدل معادلات ساختاریسلامت سازمانیاعتماد سازمانیکارکنانرهبری تحولآفرینمدارسسبک رهبری تحولآفرینپژوهش
-
2.
مؤلف : اصابت طبری، دکتر ابراهیم ؛
مجلة:پیوند»خرداد 1401 - شماره 493 (2 صفحة - من 32 إلی 33 )
-
3.
مؤلف : اصابت طبری، ابراهیم ؛ دمساز، کیومرث ؛ كاتب مسؤول : نوربان، محمد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1400 - شماره 71 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 45 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:صلاحیتهای حرفهای معلمدانش موضوعی معلمدانش تربیتی –موضوعیپداگوژیمعلمصلاحیتهایدانشتدریسمهارتهایپژوهشکلاس درسدانشآموزانصلاحیتهای حرفهای معلمان
-
4.
مؤلف : اصابت طبری، دکتر ابراهیم ؛
مجلة:پیوند»فروردین و اردیبهشت 1400 - شماره 482 و 483 (3 صفحة - من 94 إلی 96 )
-
5.
مؤلف : اصابت طبری، دکتر ابراهیم ؛
مجلة:پیوند»بهمن 1399 - شماره 480 (2 صفحة - من 46 إلی 47 )
-
6.
مؤلف : اصابت طبری، ابراهیم ؛
مجلة:پیوند»آبان 1399 - شماره 477 (1 صفحة - من 47 إلی 47 )
-
7.
مؤلف : اصابت طبری، ابراهیم ؛
مجلة:پیوند»خرداد 1399 - شماره 475 (1 صفحة - من 40 إلی 40 )
-
8.
مؤلف : اصابت طبری، ابراهیم ؛ نوریان، محمد ؛ آرمند، محمد ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 114 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسی دانشگاهیمخاطبمحوریماهیت آموزشیدقت علمیدقت نگارشیکتابکتـاب هـای درسیکتـابنگارشمحتواکدپژوهشکتاب درسیمخاطب
-
9.
مؤلف : اصابت طبری، ابراهیم ؛
مجلة:پیوند»اسفند 1398 - شماره 472 (1 صفحة - من 40 إلی 40 )
- 10.